Portræt

Oliver skaber levende content til målgruppen

Successhistorie mellem studerende og virksomhed

"Godt content gør forskellen mellem købt eller solgt. Her kan en kreativ studerende være en afgørende faktor"

- Cand
,

Oliver

Studie

Marketing & Management Communications

Virksomhed

Negotiation Company

Arbejdsområde

Content marketing

Oliver skaber opmærsomhed og lokker målgruppen ind med levende content

Negotiation Company havde brug for nogen, der kunne føre en lynhurtig pen og skabe spændende og relevant content i alverdens formater. Derfor tog de kontakt til Cand - og blev matchet med Oliver som studentermedhjælper!

Hvorfor er Oliver en vigtig ressource?
Oliver er en vigtig ressource for Negotiation Company, fordi han bidrager med nogle nye kompetencer til virksomheden.

Han kommer med en flair for det digitale og en helt naturlig forståelse for sociale medier, og hvordan man skaber både tekst-, billeder og video til markedsføring, der gør en forskel.


Hvordan skaber Oliver værdi i virksomheden som studentermedhjælper til Content marketing?

Helt konkret har Oliver en stor berøringsflade, hvor hver en del skaber værdi for Negotiation Company. Han håndterer content i form af e-mails, sociale medier, ads af forskellige arter, skaber blogindlæg og indsigter, samt evaluerer hele tiden løbende på virksomhedens marketingsindsatser.

Hans kreative evner, nytænkende tilgang til marketing og omhyggelige person, skaber hele tiden værdi på nye måder for hans arbejdsgiver.



Hvilke opgaver kan en studentermedhjælper til content marketing løse?

  • Kreativ tekstforfatning

    • Emails

    • Pressemeddelelser

    • Markedsføring/reklame

  • Vedligholdelse og opdatering af hjemmesidemateriale

  • Opsætning af e-mail flows til kunder og internt

  • Strategisk planlægning for marketing og kommunikation

  • Administration af reklamer og marketing på forskellige platforme

  • Dataindsamling og evaluering af marketingsindsatser

  • Kreation af video- og billedmateriale til markedsføring

  • Administration af sociale medier og onlineplatforme

  • Ad hoc kommunikative-og marketingsrelaterede opgaver.

Vil du vide mere om den studerendes kompetencer?

Marketing og kommunikation