Portræt

Forretningsudvikling
Frederik
Apport Systems

Successhistorie mellem studerende og virksomhed

"En studentermedhjælper til forretningsudvikling kan se det næste skridt og skaber mærkbare resultater hos os!"

- Christian Mikkelsen
Marketingschef, Apport Systems,

Frederik

Studie

Erhvervsøkonomi

Virksomhed

Apport Systems

Arbejdsområde

Forretningsudvikling

Frederik øjner potentiale og finder nye udviklingsmuligheder hos Apport Systems

Apport Systems kom til Cand med et ønske om få en studerende ind med den faglige baggrund, der skal til for at se udviklingsmuligheder og skabe nye initiativer med vækstpotentiale. En, der med kunderne for øje kunne lægge strategi for virksomhedens videre færd.

Hvorfor er Frederik en vigtig ressource?

Frederik er en vigtig ressource hos Apport Systems, fordi han med sin teoretiske viden og sine praktiske kompetencer kan yde lige netop den ekstra hjælp, der skal til for at virksomheden kan nå det næste niveau.

Dette gør han for eksempel gennem projektledelse af nye tiltag både internt i virksomheden og i forbindelse med relationen og salget til deres kunder.

Hvordan skaber Frederik værdi i virksomheden som studentermedhjælper indenfor forretningsudvikling?

I Frederik og Apport Systems’ tilfælde, skabes der værdi på en helt unik måde. Det gør der, fordi Frederiks værdi bestå af at kunne se de ting, der kan forbedres eller optimeres på et organisationsplan. Han tør altså gå til værks med et kritisk og strategisk blik og sætte spotlys på de udviklingspotentialer, som virksomheden har - men som måske ikke bliver set. Og det kræver både mod og skarpe analytiske evner.

Her skaber Frederik resultater ved at analysere data på nuværende indsatser, udarbejde strategi ud fra disse evalueringer, føre nye tiltag ud i livet og rapportere på deres performance.



Hvilke opgaver kan en studentermedhjælper til forretningsudvikling løse?

  • Udarbejdelse af strategi for videre forretningstiltag

  • Dataindsamling for nuværende indsatser

  • HR og intern kommunikation

  • Marketing i forskellige former såsom:

    • Email-marketing såsom nyhedsbreve til eksisterende eller potentielle kunder

    • Content til forskellige platforme

    • Reklameopsætning

  • Håndtering af- og strategi for sociale medier

  • Assistent for ledelse

  • Projektledelse på diverse projekter

  • Rapportering

  • Ad hoc administrative opgaver.

Vil du vide mere om den studerendes kompetenceområde?

Forretningsudvikling